24. 11. 2015

Cosplay - YAY or NAY?

Často, když koukám na nějaký film, čtu knihu nebo hraju nějakou PC hru, říkám si "ty vole tak tohle by byl hustej kostým!". Díky týhle větě pak trávím hodiny na webu a youtube a hledám videa, fotky, návody a taky materiál a věci na cosplaye, které pak ale nikdy neuskutečním :D. Už jen proto, že spousta věcí stojí hodně peněz - kostýmy, materiál na zbraně atd.

Většinu kostýmů, které jsem zvládla, byly většinou na nějaké akce typu poslední zvonění nebo místní Majáles. Nebyly to nijaké extra kousky, ale jsem na ně hrdá a vím, že teď už bych je zvládla i lépe, ale každý cosplayer někde začínal a nikdo není hned dokonalý, ať se snaží jak chce. :)

Kromě mých vlastních kostýmů, jsem ještě vypomáhala s tvorbou a výběrem několika dalších, většinou mých kamarádek :). -například na fotce tady dole jsem na letošním Majálesu, který měl u nás téma "Ve dvou se to lépe táhne". Jsem tam já s kamarádkou, jako Pikachu a Ash (ano uhodli jste, Pokémon! :D) a pak další moje kamarádky jako Alenka v říši divů a Šklíba (tady snad nemusím radit, ne? :P).
Tahle fotka je trochu taková krásná idilická momentka :D. Přidám sem ještě nějakou, kde si nás můžete prohlídnout líp :D.
Celý kostým jsem si dělala sama a ještě večer před Majálesem jsem došívala a dodělávala kostým pro Šklíbu :D. Byl to shon, ale jak vidíte, docela jsem to zvládla.
Ještě jednou vám tu ukážu trochu lepší fotku Pikachua, jsem na něj trochu víc hrdá :D. Legíny a triko jsou koupené, černé kraťásky jsou z legín, který jsem měla rozdrbaný v rozkroku a uši s ocasem jsou home made :D Je to ručně ušité na stroji a vycpané natrhaným molitanem a nabarvené nějakýma barvičkama, co jsem našla doma ve skříních po maturáku (měli jsme tam námořnickou loď) :).
No a předtím jsem se ještě pustila před asi dvěma lety do kostýmu na poslední zvonění. Nechtěla jsem bejt další kočička, sesřička, kovboj nebo další nudná postava, kterou ve městech potkáváte každej rok. Chtěla sem kostým, kterej VYPADÁ jako KOSTÝM, ne jako něco, co jsem si na sebe navlíkla, abych nevypadala jako idiot ale "soooo sexy" -_-. Třeba zrovna na Majálesu byly hrozně super kostým páru Legolas a Gimliho! :D
Hrozně si v těhle chvílích přijdu jako Lindsay Lohan ve filmu Protivný sprostý holky. "V holčičím světě je Halloween noc, kdy se můžou oblíknout jako úplný coury a nikdo jim na to nemůže nic říct." - No přesně! A já jsem ta černá ovce, jako byla ona a vybočuju z toho :D.
No a proto jsem prohledala internet (znovu :D) a našla jsem super kostýmy. Sice dětské, ale přemýšlela jsem, jestli mám z čeho to udělat i v "adult" verzi :D. A povedlo se! Tady je dámy a pánové moje LEGO! :D
Hehe, jedna krabice, nůž, lepidlo, kelímky a barva - to stačilo pro můj výtvor :D. No a tím to dnes ukončím.

Doufám, že se vám článek líbil a pokud se zabýváte cosplayi tak do komentářů napište svůj blog a svůj nejoblíbenější kostým :)

Žádné komentáře:

Okomentovat