26. 11. 2015

Crossover herců aneb jak vykřikuju "Gandalf!" když koukám na X-meny

Tak si tak sedím s přítelem v obyváku, on si vesele paří LoLko a já jedu telku. Přepínám, přepínám, najednou je tam COOL, říkám ok. A v okamžiku začnou X-meni. Přiznám se, že jsem viděla jen First class, takže každá scéna pro mě byla více méně novinka. Koukám, koukám a hle! Gandalf! :D (a po pravdě mě napadl i Krampol :D)

Jó a kdyby to byl jen Gandalf - tohle já mám s hodně herci, u kterých si líp zapamatuju roli, než jeho skutečný jméno. Když jsem viděla scénu z Rychle a zběsile, vykřikla jsem "Anna Lucia!!" (pro ty co neznají, je to postava z mého oblíbeného seriálu Ztraceni). Když jsem sledovala War horse (článek hned pod tímhle) viděla jsem Lupina, Sherlocka a Lokiho - ne role daného filmu, ani herce, ale prostě LUPIN, SHERLOCK, LOKI. Tečka! :D
Po pravdě ale mám tyhle crossovery, jak já to asi nesprávně nazývám, hrozně ráda. Co takové Pompeje? Neviděla jsem je, ale úúúú Jon Snow a pan Eko! No řekněte, neni to šílený, jak si mozek vybere sám jméno, který ksichtíku přidělí? A je mu jedno, jestli je pravý nebo ne :D.
No a co víc, pak se zkuste s někým bavit o tom a tom filmu, když pak řeknete "No a pak přišel Gandalf a nějakou rukavicí si přisunul křeslo a na dálku si přivolal řetízek toho chlápka co tam stál." (Ano, vím že tam je to Magneto :D. Pochopte tu pointu prosím :D!!) Všichni na mě koukají jako - O_O whaaaat?! No jo, jsem divná! Ale ať prostě chci jakkoliv, tak někteří herci mi fakt dávají zabrat. Třeba vím, že Gandalf je Sir něco něco, vím, že Sherlock je Benedict Cumberbatch, vím, že Jon je Kit, ale prostě než bych překoktala jejich jméno, radši vyprsknu roli - stejně každej ví, koho myslím! :D
No a pak jsou tu herci, kteří můžou mít roli jakoukoliv, ale moje hlava je má jen pod jejich jménem. Ano ano, jako příklad vám dám herce, který vám zahraje cokoliv, kohokoliv a jakkoliv. Famfáry (prosíím, udělejte si je aspoň v hlavě :D) ....... Tramtadadáááá - Johnny Depp! Herec několika tváří, o kterém tvrdí, že musí bejt šilenej, protože jinak by tohle všechno nezvládl! A hle, on to zvládá a zvládá to SAKRA DOBŘE!
Jenže to není jen on. Když se podíváme na Deppa, vidíme sice JEDNOHO HERCE, ale NĚKOLIK PODOB. Zato zkuste si představit filmy s: Nicolasem Cagem, Stevenem Segalem, Brucem Willisem, Jasonem Stathamem, Owenem Wilsonem, etc etc etc.
Nejsou to jen chlapi, dovedou to i ženy, třeba: Melissa McCarthy, Angelina Jolie, Helena Bonham Carter (u té je to ale ÚPLNĚ STEJNĚ, jako s Johnnym!! Pššt, miluju jí.), Drew Barrymore nebo Jennifer Aniston. Jo, je to trochu kruté, říct to takhle, ale zamyslete se.. Ono to tak fakt je! :D Samozřejmě nemůžeme mluvit o KAŽDÉM FILMU, který natočí, to by bylo nepřesné, mluvím o většině,ne o všech.


Co si o tom myslíte vy? Napište mi další herce a herečky, které vidíte stále ve stejných rolích! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat