17. 12. 2015

Co stojí za vánoční houby?

V minulém článku jsem mluvilo o tom, čím jsou Vánoce pro mě a zmiňovala jsem několik věcí, které pro mě znamenají Vánoce. Tentokrát chci ale mluvit o té druhé, temné straně Vánoc. Nic totiž není jen veselé a bezstarostné a to přeci ví každý z vás. :) Co je zvláštní ale je, že o tomhle už nikdo nemluví a tak jsem se rozhodla "prolomit ledy" a jít "s kůží na trh" takže tenhle článek bude o věcích, co mě na Vánocích hrozně štvou! A nebudem to protahovat, jdeme rovnou na věc!

Curvy Pin-Up illustrations for Jen Oaks... | Kyoko has a blog: Jako první to řeknu za nás, holky. Nejvíc mě na Vánocích štvou ty KILA co naberu!! A pochybuju, že jsem sama, koho tohle žere. Když to je rohlíček támhle, úl tady, ještě trochu salátu, no a přece nenechám na tom stromečku všechny čokoládové ozdoby! Ale copak to je? Další várka perníčků? No tak to musí bejt moje. No a takhle to mám tisíckrát denně, pak ještě několikanásobné štědrovečerní večeře na návštěvách po příbuznejch.. No a kdopak se to valí ze schodů? Dříve 70 kilová Mau teď jako přebornice v soubojích SUMO! Už se moc těším na novoroční předsevzetí, kde zase budu slibovat sama sobě, že zhubnu, vydržím to měsíc běhat na orbitreku a pak radši s pláčem sním celou čokoládu a zbytek ledna i února radši nebudu jít vůbec! :D

Hands down one of my favorite vintage Christmas card (image) finds of the year so far.Další věc, co mi vadí, a říkejte kdo chcete co chcete, je SNÍH. Přesněji tu sněhovou hnědou břečku, kterou vidíte ve městě. Je to hnus, klouže to, smrdí to a na oblečení to dělá fleky. Neberte mě zle, ale já skutečně nesním o Vánocích bílých. Teda, bílých možná jo, ale těch se stejně nedočkám, tak proč ztrácet čas sněním o nich? Můžeme to házet na globální oteplování, ale dřív, když zima stála za to se to ještě dalo snést. Poslední roky ale zažíváme tak divnou zimu, že budu radši se suchýma botama a vydržím i bez sněhu. :)


Kdo nemá rád obdarovávání ostatních lidí, nikdy nepochopí nenávist vůči VÝBĚRU A NÁKUPU DÁRKŮ! Ono totiž vybrat ten pravej neotřepanej dárek je těžký, ale co je ještě těžší je něco takovýho koupit bez nervů, strkanic a za slušnej peníz. Jako by se prodejci zcvokli a řekli si "jo tohle by se mohlo líbit hodně lidem, dáme cenu nad pětikilo!" The hell?! Proto jsem si myslela, že home made dárky a DIY projekty budou snažší a levnější. HA! To sem byla hodně blbá co? Vymyslet něco, co víte, že zvládnete a ještě něco, na co nepotřebujete nějaký přehnaný pomůcky, ale zároveň víte, že to potěší obdarovaného a že to nezůstane někde v kredenci nebo to pak šikovnej blogger nepošle do giveawaye, kde to šílene vychválí, to je teda sakra tvrdej oříšek! A co je nejhorší, jsou fangirls a fanboys jako jsem já, tam si totiž nikdy nemůžete být jistí, jestli věc, kterou koupíte už nemá a jestli jí vůbec chce a u DIY projektů chcete aby to vypadalo dost dobře i pro zatvrzelého fanouška! Grrrr, tyhle věci mě vážně hrozně štvou! A to radši ani nezačínám o výběru sprcháče pro babičky a tetičky!!!!!!!! -_-


O Vánocích taky nastává čas jedné ze skupiny lidí mezi námi. Tyhle lidi se nazývají POZÉŘI A VEJTAHOVÉ. Všichni je znáte, jsou to ti, kteří za každou cenu říkají, jak jsou svátky o rodině, ale pokud je znáte lépe, víte, že jediný o co jim jde, je mít dobré vztahy s papánkem, aby navalil ten novej mastnej iPhone. A kdo by měl snášet ty tisíce fotek aut, drahejch hodinek a podobně, které se od 24. budou objevovat na každé známé sociální síti? Chápu, máte radost a chcete se pochlubit, ale 20 fotek na instagramu s hashtagy, které se k fotce ani nehodí, kecy jako že to nemuselo být a že jste to nečekali... Sakra nejste Kája Gott. A super je, když vám někdo takovej pak napíše "tak cooooo, cos dostala? :)". Attention whores, nic jinýho. Čekají jen na to, až se zeptáte, co dostali oni, jako by si nikdo nevšiml nový úvodky, životní události a milionu upozornění.. Achjo, už aby to bylo za mnou! :/

Další na seznamu hejtů Vánoc je za mě jednoznačně PŘETVAŘOVÁNÍ se. Teď to ale neberu ze strany lidí, co dostanou dárek ode mě, ale spíš to, že to jsem já, kdo se musí přetvařovat. Jak moc mám bejt nadšená z další kosmetický sady krémů, kterých už mám tolik, že bych namazala od hlavy až k patě celej Mácháč v nejlepším dnu sezóny? A taky dárky, které by možná měli využití, ale rozhodně ne u vás.. takže se pak válí doma v poličce, nejdřív teda někde, kde jsou vidět, aby se neřeklo. Svoje dárky se snažím co nejvíce přizpůsobit potřebám a zálibám člověka, kterého chci obdarovat, ale občas mi přijde, že většina mé rodiny chce, abych byla navždy v koupelně! :D


A jako poslední jmenuju věc, kterou by mi měla odsouhlasit většina vysokoškoláků - ZKOUŠKOVÉ! Jak si mám sakra užít Vánoce a svátky, když mě stresuje pomyšlení na leden a celý měsíc nervů, stresu a selhání, kterýmu se já osobně určitě nevyhnu jako loni?!? Je to hrozný, protože i když hrozně chcete zapomenout, nejde to. A i když si přejete chvíli si od školy odpočinout, najdou se akční spolužáci, kteří vám to budou furt připomínat - zprávami, fotkami, statusy... No jo, ale pokud vám jde o to uspět, holt to jinak nejde že? A to na tom prostě nenávidím!

No a tím tuhle nemilou část ukončím, myslím, že toho je až dost :D A co vy, nějaká věc, kterou na Vánocích nesnášíte? :) Nebojte se prolomit ledy!

2 komentáře:

  1. :D :D :D To mě fakt rozesmálo, píšeš skvěle :)). Co se týče nabraných kil tak to už nějak ani nevnímám, já přibírám pořád a je jedno jetsli jsou Vánoce nebo ne :D. Co se týče těch DIY, doufám, žes nenarážela mě a moje DIY hrníčky, co dávám do giveawayí :S,,, já si taky řikala že na DIY dárky nedám moc peněz, jako, že to bude levný, a ono je to snad ještě pracnější a DRAŽŠÍ než kdybych koupila něco v obchodě. Ale stojí to pak za to, když vidím člověka, jakou má radost (když se nepřetvařuje :D) nad mnou dělaným dárkem:))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, neboj se prosimtě :D na tebe sem nenarážela, vlastně to není narážka vůbec :D Ani nevim, kde to to mám hledat aby to vyznělo blbě :D :P A děkuju za chválu :*

      Vymazat