15. 12. 2015

Co vidím na Vánocích?

Vánoční čas je pro bloggery nejspíš období, kdy zahltí svůj blog vánoční atmosférou, a to nemluvím jen o tom, že vytuní svůj design do vloček, vánočních světýlek, čepiček ala Santa Claus nebo přidají písničky s vánoční tématikou, ale i tématika článků - vánoční tagy, články o cukroví, christmas looky a líčení pod stromeček nebo giveawaye, za který jsem teda moc ráda, ovšem pokud něco vyhraju. :D Jsou ale Vánoce i něco více? A chcete vědět, co jsou Vánoce pro mě? :)

These Mickey & Minnie Christmas Cookies are perfect for any celebration and will make a lovely gift as well. Check out the Christmas Candies and Christmas Bark too!: Jako první věc, kterou pro mě jsou Vánoce výjimečné a kterou musím zmínit, je jednoznačně JÍDLO! :D Tyhle svátky jsou čas, kdy se naše rodina rozhodně nepostí, ba naopak si dopřáváme jak můžeme! Oblíbené cukroví a krémy, jídla, která máme nejradši, k tomu ten výbornej salát, díky kterýmu si dáváme opůlnoci sraz u lednice a užíráme ho, ale i ovoce, který v průběhu roku sice kupujeme, ale o Vánocích to dycky chutná nějak líp! :D
Jak někteří čtenáři blogu nejspíš vědí nebo aspoň tuší, jsem vášnivá kuchařka a pekařka. Je to něco, co mě naplňuje a taky díky střední škole k tomu mám fakt blízko a taky mě naplňuje ten pocit při tvoření, ty aromata a to teplo, které sálá z plotny a trouby (za to mytí nádobí, to už není můj šálek kávy :D). Být moje maminka o trochu ústupnější, nejradši bych zkoušela každou chvíli něco nového, co najdu na netu!! :D Jenže to nejde a o Vánocích mě to mrzí dvakrát tolik, protože na internetu nacházím spousty krásných nápadů, ať už to je zdobení cukroví nebo jeho úplně nové druhy! :)
Další věc jsou POŘADY A FILMY v televizi, které o svátcích vysílají. :) Můžu mít ráda léto jak chci a můžu nesnášet zimu, ale přijde Grinch, Sám doma nebo Láska nebeská  a já a můj grumpy face jdeme k šípku! To je tak akorát na to paradoxní cliché - vzít si teplý ponožky, udělat si skořicový nebo perníkový kafe, zalézt pod deku a prostě sprostě koukat a užívat si pohled na příběhy a dárky, které mě nikdy nepotkají :D Ne, že bych toužila po ukradených vánocích, jako od Burtona nebo po návštěvě duchů svátků minulých, přítomných či budoucích, to asi zrovna ne, ale je super na chvíli vydechnout a být "někde jinde", i když nám to blbý reklamy zrovna neumožňují!
how to wrap gift: Určitě nemůžu opomenout jednu z nejdůležitějších věcí o Vánocích - DÁRKY! Jojoo, říkejte si co chcete, ale podle mě i lidi, kteří tvrdí, že nic nechtějí nebo že "Vánoce nejsou o dárcích, ale o tom jak se celá rodina sejde", by byly supr čupr zklamaný a naštvaný, kdyby pod tím stromečkem fakt našli to hnědý, co celou dobu vlastně 'chtěli'. Já nevím jak to mají ostatní, ale pro mě ta spojitost rodiny nesedí, protože moji rodiče jsou rozvedení, takže taková ta jedna velká rodina se u nás stát ani nemůže. Vždycky budu mít minimálně 2 dny Vánoc. A jestli to je o trávení času spolu? No u nás to znamená, že máme konečně důvod všichni jíst u jednoho stolu a ne každej někde jinde :D Prostě pro mě jsou dárky důležité, i když to budou blbosti nebo peníze, i tak se na to těším!! :)
Co dál mám o Vánocích ráda jsou světýlka a VÝZDOBA ve výlohách, oknech a v ulicích. Miluju hlavně modré nebo teple žluté provazy světýlek. Kuličky, rampouchy, provázky to je jedno, hlavní je ta atmosféra, jaká nastane, když se okolo setmí a konečně můžu rozsvítit světýlka, který svítí až do bytu. :) A vánoční výlohy s dárečkami, sněhem ze spreje, vločky a rolničky?! Je to krásné, ale nesmí to být moc kýčovité! Čeho je moc, toho je příliš a méně je někdy více a tohle platí i u zdobení výloh a domů. Na co mít kýčovitého Santu, co leze na provaze do okna, když můžete mít krásné světýlka a pár mašliček? Bohužel, má rodina má na tohle trochu jiný vkus a máme celé stádo Santa Clausů, ale mě to přijde ohromně trapný! Každý rok přemýšlím, jakou nehodu přihodit, aby zmizely. :/ Ale většina placených aranžérů to ve městě zvládá skvěle a výlohy jsou vkusné a nenucené, za mě tedy děkuju a palec hore! :) Kdo ví, třeba jednou budu takhle zdobit i pokoj, ale na to jsou potřeba finance a ty já nemám. :(

Tohle jsou věci, které mě teda na Vánocích těší - co mě naopak hrozně štve se dozvíte v nadcházejícím článku, ale na ten si budete muset chvíli počkat! :)
Jaké věci na Vánocích máte rádi vy? :) Podělte se prosím do komentářů! :)

3 komentáře:

  1. Ve všem s tebou souhlasím! Miluju vánoční cukroví a dobrůtky, jakýpak dietky, to se nedá ani kdybych sebevíc chtěla! Dárky, no samozřejmě že to je hlavně o tom být spolu, ale ty dárky k tomu patří a pro mě je největší dárek ten, když to, co jsem vyrboila a někdo našel pod stromečkem, udělá radost :). Jinak s těma Santama, buď ráda, že nejsi jako ten kluk z Paper Towns :D :D takže ještě butď za bílý Santy ráda!! :D :D Světýlka se mi líbej, já tyhle prkotinky zbožnuju. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek přečten jedním dechem :) Já se taky o vánocích nemůžu nabažit jídla a pořád bych něco ochutnávala, takže u mě žádná dieta není :) Můj přítel mi neustále říká že nic nechce a už mě to pěkně štve, protože by se asi divil, kdyby opravdu nic nedostal :) Já dárky hlavně ráda dávám, ale když se mě někdo zeptá co bych chtěla, tak to prostě řeknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj článek se mi moc líbí. Souhlasím s tvým míněním, že Vánoce pro blogery nejsou jenom články o Vánocích nebo designu, ale tím, co o nich napíšeme. Šťastné a veselé Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat