7. 12. 2015

Potterheadi a zvláštní věci, které děláme

Jako milovník Harryho jsem obklopena nesčetným množstvím obrázků, videí, gifů, ale i teorií, kvízů a hlavně článků, které se Potterovské mánie nějak dotýkají. To znamená, že toho mám okolo načteno fakt hooodně věcí a ano, jsem jeden z těch maniaků, kteří to dávají hodně najevo - a to oblečením, doplňky, ale i tetováním, kterým se pyšním už od svých 18. narozenin :) JENŽE to nejsou jediné věci, jak dávám svojí potterheadskou povahu najevo... A podle mě každý, kdo je v tom semnou má alespoň některé z těhle věcí semnou společné!
1. Když vidím sovu, myslím na to, kdo asi zrovna čeká poštu
A to mi nikdo nemůže mít za zlé, když čekám, že to jsem právě já, a že už KONEČNĚ dorazil můj dopis z Bradavic!!! Tak sakra je mi už 20.. takže by tu už měl dávno být! :D

2. Když vidím kočku nebo jiné zvířátko, které je nějak zvláštní, přemýšlím, jestli to není zvěromág
No řekněte, když dokázala být Minerva tak nenápadná ve svojí kočičí podobě, co když i ten můj zrzavej zmetek je jen zvěromág ve "zvířecím módu"?! A co teprv ostatní zvířata!?
3. Tak nějak bych chtěla mít pokoj pod schody....
Ale no tááák, to je přeci jasné, dyť přeci... nebo ne? To nikdo další nechce skutečně vědět, jaké to je být Harrym? HA! Tak to jsem asi jedinej opravdovej fanoušek co! :D Ne ale vážně, něco na styl bunkru pod schody musí bejt přece skvělý - jako jo, asi to na bydlení není zrovna epes rádes, ale ... ok, už mlčím..

4. Snažím se mluvit hadím jazykem
No, spíš hlavně když chci mluvit sprostě a nechci, aby ostatní rozuměli :D Ale i když v životě moc hadů nepotkávám, bylo by to dost cool! A párkrát už mě napadlo ze srandy udělat home made slovník těhle pokusů - taková osobní šifra, no ne? :D
5. Pohled na krb mě nutí potlačovat touhu skočit do něj se slovy PŘÍČNÁ ULICE!
A vás ne? NE? Už jen mít kde sehnat potřebné chemikálie, aby to udělalo bum a dým a bylo by to kouzelný - DOSLOVA! Ještě, že doma krb nemáme - nebo je to naopak škoda? :( 
6. A co teprve záchody .... Ministry of Magic is waiting!
Jako né, že bych měla nějakou úchylku si na veřejných záchodcích stoupat do mísy - fujky :D Ale moje věčné poznámky, když se tam náhodou nachomýtnu s kámoškou jsou asi pěkně na palici :D A už kolikrát jsem uvažovala, že si koupím na Ali nálepku s nápisem "This way to Ministry of Magic" a nalepím jí na nebo nad záchod :D Proč by ne?!

7. Staré bary a hospody jsou pro mě poutavější a to ne díky pivu
Ráda tam chodím a připadám si, jako že sedím U tří košťat nebo U děravého kotle :) A nemusí být třeba ani starý, jako spíš z masitého dřeva a plný robustnosti a takové té vlastní magie .. Něco takového bych jednou chtěla mít taky - o tom možná někdy napíšu na blog :)
8. U každé jizvy hledám tvar blesku nebo nějakou magickou schopnost (MARNĚ)
Stačí, aby mě škrábla kočka, a po hlasitém řevu, nadávkách a dezinfikování pozoruju své zranění s myšlenkami, jestli to ze mě neudělá čarodějku - HA, bacha na dveře, za chvíli je tu Hagrid, moje sova se určitě zpozdila! Bohužel... zatím k tomu nedošlo.

9. Má fantazie hýbe postavami na starých obrazech
Prakticky řečeno, Harry měl GIF obrázky ještě než na to přišel .... teď nevim kdo, asi nějakej chytrej pán... Jenže tyhle se skoro nikdy neunaví (teda v noci je musíte nechat spát, jinak jsou pěkně nevrlí :D). A jak super by to bylo i v reále.. Zapomeňte na digitální rámečky! - jaké by asi bylo, kdyby Mona Lisa prostě zamrkala a prozradila to tajemství, které se za ní skrývá? A co fotky a obrázky lidí, kteří už s námi nejsou? Smutek by byl hned menší, při vědomí, že je můžete znovu vidět v pohybu, smát se a usmívat :)

10. Nechávat někde vlasy jen na vlastní nebezpečí! (možná kdyby mi nepadaly tak moc tak na to i dávám pozor -_-)
No řekněte, co když si tu někdo vaří mnoholičák a náhodou najde můj vlas? A bude ho chtít použít jen tak pro zábavu a bůh ví co natropí s mojí podobou?! Vás neděsí představa, že najednou vy nejste vy a někdo jinej je vy?! 

11. Ponožky jsou velmi cenná záležitost
A moje máma se neubrání citaci Dobbyho, kdykoliv mi dává čisté prádlo :D "Pán dal Dobbymu ponožku!!! Dobby je volný!" - kdyby se chtěl někdo zeptat ano, už jí to pěkně leze na nervy :D Ačkoliv je to taky nadšenec do Pottera, knížky jí sice nepohltily, ale filmy semnou sleduje mooc ráda! :) 

12. Přeju si mít vlastní Myslánku a vytahovat z hlavy přebytečné vzpomínky
Rozhodně ale ne kvůli učení, pfff.. To spíš takový myšlenky by šly ven :D Společně s těmi na bývalé přítele, rádoby kamarády a hádky s kýmkoliv, teda alespoň ty, co jsem nevyhrála. Něco takového, jako CCleaner paměti, ale tahle by se podle potřeby ukládala a obnovovala, když si to zrovna budu přát :D

13. Sama se sebou a s kvízy na internetu se hádám, do které koleje bych patřila
No.. na jednu stranu miluju Nebelvír, ale s Pottermore a jeho výsledkem Zmijozel se hádat nemůžu... Na druhou stranu v Havraspáru jsou taky chytrý lidi a já přeci jsem chytrá! A vlastně Lenka je stejný střevo jako já a jsme si dost podobný tak proč bych nemohla bejt v Mrzimoru hm?!
No řekněte, kolik věcí máte semnou společné? Jsi stejně trhlý potterhead jako já? A napadá vás ještě něco trhlého potterheaďáckého? Komenty jsou dole! :)

6 komentářů:

  1. TOP článek :D pobavila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se líbil! :) Snad se sem vrátíš i příště, budu se těšit :)

      Vymazat
  2. Super článek. :) Hodně toho máme stejně, já to sice nedávám tolik najevo, ale vlastně když se zamyslím tak to dělám také. :D Od kamarádky jsem nedávno dostala nálepku Lumos/Nox abych si ji nalepila na světlo :D Heh, takže odteďka vždy když rozvěcim, zašeptávám Lumos :D
    Nebo třeba když o Harrym přemýšlím, jednou se mi stalo, že jsem šla za mamkou a místo "mami" jsem jí řekla "Harry" a vykládala dál :D
    A nebo když jsem naštvaná tak na všechny sesílám Avadakedavra nebo Mdloby na tebe :D
    Pottrovských věcí mám doma také docela hodně. A zítra jedu do Primarku tak doufám, že si tam zase koupím nějaké tričko nebo pyžamo z Pottra :d
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee to jsem ráda, že tu je další z řad Potterheadů :)) Nákup v Primarku ti hrooozně závidím, nevím kdy se tam dostanu já, možná až po Vánocích :(( A mám odtamtud super triko a mikinu s Harrym a určitě mrkni po doplňcích, jako náušnice atd (to mají hoodně) a pak kalhotky a ponožky! :D Prostě super obchod, nejvíc na světě! :)))

      Vymazat
  3. No jéje, to jsem ráda, že nejsem takovej maniak jen já! To jsi mi hnedle zvedla náladu. :) Na to, že mi je dvacet, tak tím Potterem ještě pořád žiju (a zřejmě z toho ani nikdy nevyrostu). Stále naivně čekám na dopis z Bradavic, prosím, pěkně prosím...

    Tak jako máš ty hlášky s ponožkami, já zase mám Hermioninu bezednou tašku, protože ať jsem kde jsem, s kým jsem, tak sáhnu do kabelky a mám to. Od nabíječky, přes kapesníky, po nějakou sladkost. Nestalo by se, aby se mě někdo zeptal a já to v tý kabelce neměla. Takže když někam příjdu a někdo se ptá, jestli to někdo nemá, tak už se hned ukazuje na mě se slovy, Terka jistě mít bude. Tím jsem mezi blízkými známa.

    Mě v kvízech na střídačku vychází Slytherin a Ravenclaw, no nevim, kam víc bych chtěla. Ani jedním bych neopovrhla, ale jako zatím nic netušící čarodějka, vyrůstající v mudlovské rodině a v nekouzelnickém světě, by ve Zmijozelu by na sto procent opovrhovali mnou. Takže tak...

    Jinak se mi moc líbí tvůj styl psaní, málokdy se dokopu k psaní komentáře, protože když se s článkem ztotožňuji, tak nebudu psát to, co už řečený bylo. A jednovětné pořádně nic neříkající komentáře psát opravdu nechci, reklamu si můžu dělat jinak, než u někoho na blogu. Sama to nemám ráda. Jen tvůj blog posledních pár týdnů sleduji hodně, tak jsem ti chtěla dát vědět, že máš tichého, ale věrného a pravidelného čtenáře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaaaaa, to je tak super! :) Je super vidět nejen to, že někoho nadchnul Harry stejně jako mě, ale i to, že někoho nadchnul můj blog a že ho čte tak rád! :) Moc si tohodle komentáře vážím a děkuju ti za to, že jsi mým čtenářem! :)

      Vymazat