17. 1. 2016

Můj (nejspíš?) úspěšný start roku

Leden 2016 se nám pomalu láme v půli a to je podle mého názoru super důvod k tomu si rekapitulovat, jak ten slavnej rok 2016 tedy vůbec zatím probíhá. Každé předsevzetí totiž má počátek právě v prvních dnech ledna a často je právě jeho půlka také koncem všech těch slibů. Přestávání kouřit, víc času na činnost, co jste dlouho zanedbávali nebo na shození kil z Vánoc, co už jsme měli v červenci. Jak vypadá můj start do nového roku? Zajímá vás to? Tak neváhejte číst dál!


Jako první úspěch bych určitě počítala výhru v GA na krásném blogu mybrunettehead.blogspot.sk :) Vážně nechápu, jak se mi to povedlo, ale jsem nadšená a musím říct, že i když to pro někoho můžou bejt prkotinky, naprosto si užívám srkání super čajíčku (který je mimochodem první, co sem hned nesladila, ale chtěla si ho vychutnat tak, jak je) a ještě z tak skvělýho hrníčku! :) Svíčku sem zatím ještě nezapálila, nějak sem se asi neodvážila, a nebo si jí šetřím, až dopálím kávovku z IKEA (to je taky super shop stejně!). Každopádně Radce hrozně moc děkuju za soutěž a za to, že mi o výhře dala vědět e-mailem ->  toho si opravdu cením, protože jsem už jednou měla vyhrát ve Velké listopadové soutěži u Elenyaindil, jenže ta mi e-mailem napsala akorát to, že sem se neozvala sama, a že mám smůlu, nic moc přístup teda..


Dalším úspěchem bylo 1000 zobrazení mého blogu <3 To je věc, kterou jsem při začátcích blogování ani nepromýšlela, protože jsem myslela, že tak daleko se vážně nedostanu. A hele, je to tady. V tuhle chvíli je to číslo už i větší, jen díky vám a vašim hbitým prstíčkům na touchpedu a myšce :D Možná to není převratné číslo pro VELKÉ bloggery, ale pro mě je 1000 pořád víc, než 0! :) A k tomu taky přihodím 2 nové pravidelné čtenáře - ta rodinka se pomalým, ale vstřícným krokem rozrůstá a já doufám, že ještě nekončíme. :) 





Mezi asi největší úspěch chci určitě zařadit téma spolupráce. Jsem absolutně NADŠENÁ!!, že můžu říct, že jsem navázala spolupráci s webem www.megaknihy.cz, jejich logo mám v menu :) Spolupráce je sice omezená na 1 výtisk ročně, což si už vyberu v lednu a pak dloouho nic, ale i tak jsem za to ráda. Team MegaKnih je vstřícný což je super! A jakou že knihu jsem si vybrala? :) Bude to Famrpál v průběhu věků! :) Nečekané co, od takového potterheada?! :D Doufám taky, že to není moje poslední spolupráce a budu se snažit najít si i další a třeba ne jen knižní, protože sami víte, že tenhle blog není JEN o knihách. :) A pokud můžu mluvit o spolupracích, tak chci určitě zmínit moje budoucí spoluprojekty s báječnou, úžasnou a skvělou Dede, na ty se můžeme těšit společně - budou to hlavně DIY výzvy, které najdeme na internetu a nejčastěji půjde asi o jídlo! :3


Jednou z nejdůležitějších věcí v mém životě je právě vztah s mým báječným přítelem, tohle můžete klidně přeskočit, pokud vás osobní život (neblogový) nijak nebere :P, každopádně já si nedovolím tuhle položku vynechat. V návaznosti na hubnutí je to moje obrovská psychická podpora a zároveň je mi nejlepším kamarádem. Tímhle měsícem už se blížíme ke společnému roku, což pro mě sice není první milník, ale je to první milník, kterého nebudu později v životě litovat, jako tomu je u těch předešlých. Proč řadím tuhle věc do úspěšného startu roku,... no hlavně proto, že spolu úspěšně bojujeme - já se studiem a on s nástupem do nové práce, a k tomu je potřeba sakra velkej kus podpory, to věřte. A protože jsem nikdy neměla ze vztahu a z psychického naladění s partnerem tak dobrý pocit, beru to jako svůj osobní úspěch - ACHIEVEMENT COMPLETE! :D :))

Možná jste si všimli, že do úspěchů neřadím školu, to je záměrně - škola totiž zatím úspěšná moc není. :D Každopádně tohle jsou věci, na které jsem zatím dost pyšná a já doufám, že během roku se počet těhle úspěchů zvýší na maximum možných, je to potřeba - mezi moje cíle patří hlavně zvýšení sebevědomí (což bude mít z velké části na starost moje hubnutí), rozjetí osobního byznysu, alespoň letos dodělání prvního ročníku a být stál tak spokojená v našem vztahu, jako jsem teď. Ámen.

To je pro dnešek všechno! Jaké jsou vaše dosavadní letošní úspěchy? V komentářích máte na ně prostor! Děkuji :)

5 komentářů:

  1. Tak to gratuluju♥ Tolik super věcí :) 1k je opravdu hezké číslo a ty dárečky z GA jsou moc pěkné :) přeju ať vám to s přítelem hodně hodně dlouho vydrží :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) nejsou to nijak MEGA úspěchy, jako přistání na Měsíci, ale pro mě jsou to takové ty malé schůdky na vrchol pyramidy :)

      Moc pěkný blog :)

      Vymazat
  2. Vypadáš šťastně a spokojeně - jak mohu dle psaní usuzovat. A to se cení :)
    http://liscidoupeknih.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, samozřejmě jsou tu i ty propasti, do kterých jsem už stihla spadnout, ale nechci mít tady depresivní blog plný neúspěchů - na těch se haters a mrchožrouti živí nejvíce :) Takže se radši budu "chlubit" maličkostmi, než abych tu brečela na již rozlitým mlékem :)

      Vymazat
  3. Zajímá, zajímá! Jsem moc ráda, že je s Míšou všecko v pořádku a že to zvládáte, vim, že to nemáte lehký, ale držíte se a jste silný :). Společně samozřejmě nějaký challenge uděláme! A už se na to těšim. Jsem ráda, že jsem v tom roce 2015 potkala zrovna tebe. :)

    OdpovědětVymazat