4. 5. 2016

Na YouTube se nenudím!

V dnešní době je hrozně populární ne jen blogování, jako to dělám já a další miliony lidí, ale ještě víc natáčení videí na YouTube. Je to snadné, možná i snadnější než jen psát, pohodlnější pro získávání fanoušků - lidi jsou dnes totiž línější, co se týče čtení, proto si raději pustí video. Tohle ví a využívá většina Youtuberů, ne jen zahraničních. Jenže ne o každém se dá mluvit jako o úspěchu, že? Já se dneska, místo toho, abych se chystala na zkoušku, rozhodla, že dám dohromady pár těch, kteří stojí za to sledovat. Zajímá vás to?
 Jako první rozhodně stojí za zmínku Whitney Avalon! Pokud podle jména nevíte, o koho se jedná, malé info o ní, i třeba nepodstatný - vidět jí je možné v TBBT nebo v Girl Meets World - furt nic? Oh, možná bych měla zmínit to hlavní - je tvůrkyní známých videí s názvem Princess Rap Battle! To už je vám známější? Pokud pořád ne, určitě musíte vidět VŠECHNY její videa, včetně Behind the scenes a karaoke verzí! Koncept staví na souboji s dost silnými hláškami mezi 2 princeznami, což není pravidlem, a za nimi se natřásají jejich sidekici. I find it funny, but you're dead Sirius. Mezi několik lidí, které můžete vidět s Whitney spolupracovat patří třeba Laura Marano, Molly C. Quinn, Yvonne Strahovski nebo Michelle Gellar, jo vážně, Buffy taky

Další, pro mě skvělý talent, je Courtney Little. Tuhle slečnu moc lidí nezná, já jí ale sleduju už několik dlouhých let, dokonce jsem i její friend na Facebooku, záviďte! Zabývá se hlavně makeupem - ale ne jako většina co asi znáte, možná lepší výraz by byl facepainting. Samozřejmě za ty léta se hodně, HODNĚ zlepšila a její díla jsou dnes téměř nenapodobitelná, i když k tomu ve videu máte úplně totálně podrobný návod! Účastní se taky soutěží NYX FACE Awards, letos už myslím po 3. v řadě. 

Na ScottaDW jsem narazila teprve nedávno, ale můžu říct, že si mě získal skvělým nápadem, kterým je další druh battlů, tentokrát ale tanečních! Ano, dance battle je taky něco, co prostě můžu vidět, ovšem za pořádné kvality, a to tyhle videa mají! A nejsou to jen battly, samotná tématická taneční videa jsou stejně tak zajímavá! Skvělá muzika, kostýmy a samotný tanec stejně tak! Krátké příběhy a ne příliš dlouhé tance nadchnou a nestihnou unudit k smrti, naopak chcete víc a víc! Mě si získal hlavně battlem HP vs. Twilight!! Zajímavost: Jedna ze slečen, která s nimi tancuje vás možná trkne do oka - je to Chachi Gonzales z America's Best Dance Crew :)

Comic Book Girl 19 je jedna z těch holek, kterou musej nerdi a veškeří gameři či sci-fi a superheroes fanatici prostě MILOVAT - a taky že jo! Extravagantní vzhled, tetování, supermegafoxyawesome pokoj, smysl pro humor a dokonce k tom všemu je to i chytrá holka! Moje závislost na ní začala jejím videem o porovnání The Hunger Games - kniha vs film, no koho by to nenadchlo, když konečně najdete spřízněnou duši?! A to není jen s THG, když se na ní podíváte, určitě si něco taky najdete, čím si získá vaše srdce!

Ve společnosti Wonga Fu jsem probrečela několik dní i nocí. Podle jména už víte, že se jedná o asiata, takže je jasné, že jeho tvorba je určitě něco dobrého, protože ať jste dobří jak chcete, nějaká asiat je dycky lepší, ne? Wong byl důvodem mého pláče díky svým vztahovým videím. Z mých oblíbených vypíchnu třeba After Us, The Last, I love you Isn't Enough nebo Strangers, Again. Wong Fu Productions je opravdu skvělý channel, který mi osobně pomohl v několika situacích. Možná se vám to zná vyloženě pro holky, ale Wong nabízí i řadu videí, která budou bavit i kluky - například sérii Offline!

Pro některé je jméno Daniel Kim možná kompletně neznámé, někteří možná tuší, ale když napovím popDANthology, vědí už snad všichni. Dan je tvůrcem jedněch z nejznámějších hudebních mashups snad po celém světě. Jeho singly se dostaly i do nejvyšších pozic hudebních žebříčků. Zakládá na podobnosti vokálů, rytmů a dalších kravinek, kterým smrtelník jako já nerozumí ani za nehet. Nicméně srdce a hlavně uši svých posluchačů si získal s jistotou! Každý rok vychází jeden mashup - jen letos vyšly 2, které ale podle mě jsou o  dost slabší než ostatní roky. Ale posuďte to sami! :)

Dalším, ne příliš velkým překvapením, je Jack Jones, který se prostě a jednoduše snaží proslavit tím, že ze sebe udělá magora. Ne vždy je to vtipné, nicméně několika videi si mě určitě získal a pobavil mě! Mezi ty pro mě patří určitě několik jeho pranků - protože ty baví všechny, až na ty, který napálí! Můj absolutní favorit je prank s Tickle Wickle Wickle, ale stojí za to i pranky s držením za ruku, sahání na nohy a kompilace nejlepších Vines nebo když se to zrovna nepovedlo. Je to sranda, ale je pravda, že většina videí podle mě stojí za prd, ostatně to je ale jen otázka vkusu, protože jak se říká - 1000 lidí, 1000 chutí, že?

Peter Hollens je jeden z důvodů, proč jsem jsi zamilovala hudbu stylem acapella, dalším je Glee, muheheh. Acapella je styl hudby, který využívá pouze a jen lidský hlas - to můžete znát i od Mika Tompkinse. Obdivuju je hlavně tom, jak zvládají všechno natočit, když si to vezmete, kolikrát musejí natočit jednu tří minutovku, tak je to i několik dní práce! Nejvíc od něj miluju písničky ve spolupráci s Lindsey Stirling, protože spojení jeho hlasu s jejím umem na hudební nástroj - to je prostě BOMBA!

Určitě musím zmínit Rémiho Gaillarda, pokud vůbec existuje někdo, kdo ho ještě nezná. Čím se proslavil? Ále, je to jen "další magor", kterej si obleče kostým, vžije se do role a naprosto prasí všechny okolo. Ať jako zvíře, třeba klokan nebo ptáček, tak i jako ikonické postavy, vis Rocky nebo Packman! Pokud vážně nevíte, o koho jde, rychle na youtube a zkouknout co nejvíc můžete - jednou ze zajímavostí je, že za peníze, co za něj lidi zaplatili na kaucích (pochopíte proč), by se dal koupit DOMEK U MOŘE!

Posledního blázna, kterého zmíním, ale toho nejspíš znáte, je L.A. Beast. Tenhle cvok se proslavil tim, že sežere a vypije snad všechno na světě. Zdá se to možná jako banalita, ale věřte, že to prostě není jen tak - dokázali byste třeba sníst kaktus?! To už taková sranda není, co? Videa nepřekypujou dějem, humorem nebo čímkoliv, hlavní je sledovat ho, jak to všechno spořádá - a věřte, že je to intense jako prase! :D

Znáte ještě někoho, na koho stojí za to se podívat? :) Komentáře postujte dole!

3 komentáře:

  1. Souhlasím s tebou, ohledně lidské lenosti hlavně.
    Já jsem přemýšlela, že budu vlogovqt, když už blogu ji.
    Na YouTube se taky nenudim. A občas když už jsem vyřízena, tak si taky pustím videa, vlogy jsou fajn. Hlavně videa celkově
    Díky za tip zlato, máš super blog!!
    S láskou Mí
    http://mycrazydiary.blog.cz klidně se stav.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tebou, ohledně lidské lenosti hlavně.
    Já jsem přemýšlela, že budu vlogovqt, když už blogu ji.
    Na YouTube se taky nenudim. A občas když už jsem vyřízena, tak si taky pustím videa, vlogy jsou fajn. Hlavně videa celkově
    Díky za tip zlato, máš super blog!!
    S láskou Mí
    http://mycrazydiary.blog.cz klidně se stav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vlogování neláká, nemám totiž mluvené slovo stejně dobré a originální, jako to psané :) hlavně ani vzhled na to nemám, za to mám kopu soudnosti :D Děkuju za chválu, určitě se stavím! :)

      Vymazat