23. 7. 2016

Fandom GIVEAWAY! - UKONČENO

Hurá hurá hurá, už i můj blog se dočkal "povinnosti" každého blogera, kterou je (bubny prosím) *bum bum bum bum* uspořádání letní GIVEAWAY!! A protože je můj blog především knižní, rozhodla jsem se nést ji v takovém Fandom (fan = fanoušek + kingdom = království) duchu! Jestli vás zaujala a chcete vědět víc, čtěte dál!! Veškeré informace jsou ve článku níže! :)

Není to sice ani rok, co jsem tenhle blog odstartovala, ale je léto a tak jsem si řekla, že to je dobrý důvod k tomu si trochu zdravě zasoutěžit. Tuhle GA jsem plánovala docela dlouho a myslím, že kdokoliv, kdo si užíval ať filmy/seriál nebo knihy z mého výběru, bude z téhle giveaway skutečně nadšený
Ačkoliv je způsobů, jak GA pořádat a jakou cestou dojít k vítězovi a k cenám, spousta, rozhodla jsem se tu svou první udělat na vlastní pěst a s větší možností něco vyhrát a zároveň se u toho ani moc nenadřít. :)

Nejprve by ale bylo správné ukázat, o co vlastně soutěžíme! 


V mé první GiveAway vás čekají 3 MISTERY BALÍČKY NA TÉMA: Harry Potter, The Hunger Games a Game of Thrones! Všechny součásti daných balíčků neprozradím, protože to by pak nebylo moc mistery, ale v každém najdete jednu "cenůstku", což je jediná část, kterou prozradím. :) 
Součástí toho Potterovského, je takovej mikro Nimbus 2000, protože správný kouzelník se bez svého vlastního koštěte přece neobejde! Díky němu z vás teď může být chytač, střelec, brankář nebo i odražeč, hlavní je, že to prosviští vzduchem jak namydlenej blesk!
Výherce toho z Game of Thrones si může na chvíli zkusit, jaké to je být matka/otec draků! Tenhle balíček totiž obsahuje malé zlaté vajíčko, ze kterého se třeba časem vyklube i dráček - důležité je, aby vám nezvlčel. (malé PSko: hrozně se stydím, že jsem musela fotku pořídit s přebalem v PC, momentálně ale nedisponuji reálnou knihou, SHAME, tak jsem si musela poradit jinak). 
No, a pokud se vám povede přežít a získat cenu z The Hunger Games, můžete se rozhodně těšit na správné ocenění, protože rebelové stále žijí a potřebují tvář a svého leadera - a kdo jiný to zvládne, než Mockingjay?! A aby ho všichni poznaly, dostane  svůj charakteristický odznak, takže bude hned jasné, s kým mají tu čest! Ale pamatujte, že není všem hrám konec a musíte být ve střehu, protože Snow má oči a uši všude!

To jsou tedy moje hlavní ceny z každého balíčku - pod slovem balíček ale nečekejte nějaké dvoukilové hovado, jedná se pouze o takový "pack", který je spíše než na finanční hodnotu bohatý na tu emoční a slouží hlavně k tomu, aby vykouzlil úsměv na tváři a zahřál u srdce. :)

A co vlastně musíte pro výhru udělat?

Pravidla jsou vlastně jednoduchá: 
  • Vyfoťte fotku na téma "Život s knihou" (život=kniha, čtu=žiju, kniha dělá život
  • Postujte tuhle fotku na Instagram s #ThatReadersCorner (abych vás našla) - musíte mít VEŘEJNÝ profil, jinak se mi fotka neukáže a tudíž nebude v soutěži!
  • Do komentáře fotky napište balíček, o který chcete soutěžit 
  • Za odběr budu ráda, nicméně nutit vás k tomu pro výhru nechci a proto nebudu :)
Simple as that! A jako doprovodná informace je specifikace fotky s tím, že by se měla fotka týkat fantasy literatury nebo některé z knih, vybraných v téhle GiveAway :)

Výhercům, které vyberu, napíšu o adresu na Instagram, kde celá soutěž probíhá :) Já už tedy jen popřeju pevnou ruku při focení a hodně štěstí!! <3

GIVEAWAY UKONČENA!
Vítězky:



8 komentářů:

  1. Výhry mám doma a tak se nezapojím, ale je to moc pěkný nápad. Těším se na fotky a držím palce všem soutěžícím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je pro mě něco jako ráj! Určitě se zapojím!♥
    Ela Foxx

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ukončení je zatím otevřené, ale nejspíš zhruba do půlky až 3/4 srpna :)

      Vymazat
  4. Môžem sa ešte zapojiť? Prosím prosím prosím 💔

    OdpovědětVymazat
  5. Je to tam, (^ω^) děkujeme za soutěž!

    OdpovědětVymazat