29. 8. 2016

Jak mi Ali zase vycucalo účet, zase!

Už jednou jsem tu psala článek o Aliexpressu a o mojí mánii - která do dnes neustoupila ba naopak, prohloubila se a já se s vámi chci dnes podělit o další (a další, a další, a další, a další) věci, které jsem zase na Alíkovi (roztomiloučká přezdívka Aliexpressu, ne web, který jsme my, 90kový děti používali jako děti) pořídila a to ne jen pro sebe, ale pro kde koho v mém okolí! Takže jestli jste stejně posedlí Ali, takzvaní aliholici, stejně jako já a hledáte, za co nejlépe rozfofrovat výplatu, určitě čtěte dál!
Čím začít ... tak dáme třeba jako první várku krytů na telefon, to je jedna z nejčastějších věcí, co lidé na Aliexpressu objednávají. Já do téhle kategorie přidám i tvrzená skla na display, která vám ale samozřejmě ukazovat nebudu, protože zas takovej případ úplně nejsem! Na obrázku je 6 krytů, ke kterým bych přidala ještě bez fotky odkazy na jeden pro mě, pro mého přítele a pro mamuš, která dostala nový služebák a chtěla ho vyšperkovat. Také jsem nenafotila klasiky, které si kámošky objednávají na jejich iPhony, takové ty s kamínky a zrcadlové. Na fotky jsem ale vybrala ty neobvyklejší a moje oblíbené, jako jsou třeba třpytky, kočička nebo absolutně super kryt s tématikou Star Wars, co sedí jak zadek na hrnec mojí kamarádce! No a pak tam taky vidíte barevný a klasický lapač snů a taky sky/galaxy diamant, které mi taky přišli zajímavější, než kryty, co má dnes každý, ale už na něj nemám funkční odkaz...













Další kategorií nechť jsou hodinky. Ty mám teda nafoceny všechny a všechny se mi moc líbí. Nejlepší z nich jsou hodinky s kočičkami místo čísel, které dostala maminka předběžně k narozeninám - ke kterým jsem jí na Ali objednala další super věci, které zase můžu ukázat v příštím článku! Dalším mým favoritem jsou moje "Who cares, I'm late anyways" hodinky, který bylo děsně těžký nařídit správně! A poslední kusy, které na fotce můžete vidět, jsou s dřevěným vzhledem a jedny modré se super tenoučkým páskem. V téhle kategorii jsou vlastně všechny hodinky pro někoho jiného, až na WCILA, které si shodou okolností semnou objednala i moje kamarádka - a to i s úplně stejnou barvou pásku - yayy, jsme dvojčátka!
Další, trochu kratší kategorií, protože tyhle věci z pravidla často na Ali pro sebe nenakupuji, je oblečení. Tady budou nafocené kousky pouze 3, ale útěchou je, že s žádným z nich nebyl problém a dobře sedí, narozdíl od plavek nebo crop topu, které dopadly katastrofálně a prodejce už dokonce i smazal funkční odkaz. Druhý top ale dopadl senzačně a i když nebyl pro mne, sama bych si takový koupila, kdybych na to měla postavu! Stejně dobře dopadla i krásná tylová sukně, na kterou se sice déle čekalo, ale výsledek je opravdu bomba! No a fandové Darinky, stejně jako moje kámoška, ocení tyhle šaty s Bambim, jejichž podobnou verzi sama Dara propagovala na svém Instagramu.
No, a teď, jako poslední, následuje kategorie různých blbostí, jako je například nafukovací plameňákový kruh pro plechovku, kterej je naprosto super cute a super cool vychytávkou na léto - pokud se ještě nějakého letos dočkáme :( Další vychytávkou, kterou jsem musela mít, byla klip foto čočka pro telefon, která má 2 nástavce a to na funkci MAKRO a na WIDE ANGEL, které by se prý měly dát zkombinovat do funkce FISH EYE, ale na tu jsem do dneška nepřišla - nicméně wide angel vypadá sám o sobě dost super a krásně to nafotí větší plochu, jako třeba můj nádherný plakát Alenky :) Taky jsem si na Ali objednala slupovací masku na černé tečky, ale řeknu vám, že jak to slibuje vyčištění jako blázen a všichni mají strach, že s tím půjdou i chlupy, kůže, maso i kosti, tak to teda žádná extra hitparáda nebyla - ale určitě to dopoužívám, mám ještě 4! Další blbinou na léto je růžová křída na vlasy, která byla pryč během asi 10ti minut a to hlavně díky mé šikovnosti a pitomé aplikaci, ale stálo to 20ku, tak co si budu stěžovat ne? Na 3 dny srandy, obarvenýho oblečení, těla, rukou a spaní s ručníkem pod hlavou dobrý! A jako poslední je taková malá kravinka pro přítele, který si zamiloval hru Watch Dogs - je to klíčenka, kterou teda do teď nepoužil, ale líbila se mu děsně a jeho nadšení si troufám říct nebylo hrané!
No a to je z mých nákupů asi vše - samozřejmě jsem toho nakoupila ještě spoustu, ale ne vše už přišlo nebo bylo v kvalitě či úrovni, abych se s tím chlubila zrovna na blogu, proto jsem to vynechala, ale nebojte - o nic nepřijdete a určitě se můžete ještě těšit na další články o tomhle žroutu peněz a času! Protože co je lepší prokrastinace, než shoppovat na Aliexpressu?!?!?! Nic!

A co jste si na Ali za poslední dobu pořídily vy? Podělte se do komentářů o váš nejlepší nákup a klidně přihoďte i odkaz! :)

3 komentáře:

  1. Tak zrovna asi před 2 týdnama jsem si tam objednávala hromadu věcí - nějaké to oblečení a taky pár štětců na makeup. Já už dřív objednávala pár věcí a je to fajn. Hlavně tedy takovéto oblečení, co neseženeš v obchodě, s různýma nápisama apod. Ale je pravda, že je to docela návykové :D prostě to člověka nutí tam nakupovat, zvlášť takovéty blbinky za pár kaček, i když tomu se dokážu už docela vyvarovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to děsně návykové, ale ani po 3 letech jsem se nedokázala ubránit nakupování blbůstek :D já to prostě miluju! :D

      Vymazat
  2. Já si před pár dny objednala Havraspárskou šáluuu! :D ♥ a pak taky další fandom kravinky, jako přívěsky HP a TMI :)) Už se těším až mi to přijde.

    Jinak.. kéž by na můj mobil měli nějaký krásný kryt :/ :D

    ~~~
    https://fandom-of-fairy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat