Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

24. 5. 2017

Přečteno! Jak blafovat o kočkách

Věděli jste, že tříbarevná kočka ochrání dům před požárem? Že když nakopnete kočku, dostanete do té nohy revma, aby jste už nikdy žádnou kočku nenakopli? Víte, jak se počítá kočičí věk a kdo je ailurofil? To všechno se dozvíte v knížce Jak blafovat o kočkách, na kterou vám dnes přináším recenzi, tak čtěte dál!

Tahle knížka je jedna z velké série o tom, Jak blafovat o nejrůznějších tématech. Pokud vás tedy ta o kočkách příliš nezaujme, některá další určitě ano!
Knížka není přímo příručka k tomu, jak lhát, jak by se mohlo podle názvu zdát. Na druhou stranu není ani encyklopedií o daném tématu. Jde spíše o takového rychlého průvodce tématem, aby v případě, že se setkáte s kočkomilem, budete alespoň přibližně vědět, o čem mluví. Jak blafovat o kočkách je malá knížečka plná informací o chlupatých čtyřnožkách, rozdělená do 11 kapitol a slovníčku pojmů pro rychlé vyhledávání. Zároveň je zde i místo pro vlastní poznámky, pokud by bylo potřeba si něco zapsat. Některé kapitoly se týkají chovu, nemocem i plemenům koček. Nečekejte ale dvoustránkové povídání o Briťácích. Skutečně vám jen stručně přiblíží základní informace nebo nějaké zajímavosti, se kterými zaperlíte nad pivem nebo před kočičákem, kterého chcete ohromit. 
Za každou kapitolou naleznete takzvanou "kočičí výplň", což je část, kde se dozvíte nějakou zajímavost, kterou pobavíte nebo ohromíte i lidi, kteří nejsou úplní kočičí maniaci. Všechno je podáváno humorně.
Já, jako milovník koček, jsem si tuhle knížku moc užila. Některé informace jsem znala, velká část pro mne ale byla novinkou. Forma, kterou jsou informace podané, je příjemná a častokrát jsem se přistihla, jak s úsměvem přikyvuji k souhlasu.

Tuhle knížečku doporučuji všem kočko maniakům, protože i když hodně z toho budete možná znát, pobavíte se stejně, jako já s mamkou. Taky ji můžete dát třeba manželovi nějaké kočkomilky jako vtipný dáreček!

Možná, že jsem zaujatá svojí mánií, ale dávám knížce 9/10. Za knížku opět děkuji knihám Omega.

Žádné komentáře:

Okomentovat