Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

30. 11. 2015

Přečteno! Labyrint: Vražedná léčba

Výsledek obrázku pro vražedná léčbaTak! Třetí kniha série Labyrint si žádá třetí recenzi. Závěrečný díl pod jménem Vražedná léčba zakončuje příběh spletité cesty mladého Thomase. Jak? To se dozvíte v samotné knize. Co na to ale říkám já se dozvíte, když otevřete tenhle článek. Pokud vás to tedy zajímá, pak čtěte dál!
Ze Spáleniště se Thomas, jeho přátelé a skupina B dostanou řekněme ve zdraví do hlavní budovy ZLOSINu, což jim přinese kromě jiného i nové vědomosti o tom, kdo ve skutečnosti je Jorge a Brenda. Zjišťují, že někteří z nich jsou imunní vůči erupci - ovšem skutečně jen někteří. ZLOSIN jim kromě jiného taky nabídne vrácení vzpomínek z doby před tím, než se probrali v kleci mířící na Plac. Thomas společně s Newtem, Minhem, Brendou a Jorgem utíká na cestu za poznáním, co je doopravdy ZLOSIN zač, jak se to má s erupcí a protilátkou a komu vlastně můžou doopravdy věřit. Na co při své cestě přijdou? A kdo jim bude ochotný všechny tyto informace sdělit?

Jako završení trilogie mi tento díl přišel perfektní. Nechyběla akce ani dojemné momenty, spousta zvratů a momentů, kdy se člověk přistihl s otevřenou pusou dokořán. Pro ty, kteří knihu četli určitě nebude překvapením, že Newtův dopis pro Thomase mě upřímně dostal. Série končí relativně šťastně, ovšem to je hodně subjektivní. Vzhledem k mému názoru na Teresu snad ale nikoho nepřekvapí, že její osud mne velice potěšil.

Objektivně nedokážu říct, co by se mi na tomto dílu vyloženě nelíbilo. Tentokrát si tedy dovolím negativa knihy vypustit, pokud jste ale nějaké našli, nebojte se mi to napsat do komentářů!



"The Death Cure was not about a cure at all. It was about us finding a cute for the ending of the book. To ease the pain this book has caused to us!" - recenze ve třech větách od mé kamarádky ze zahraničí
Moje hodnocení posledního dílu je 10/10. Jako završení celého děje to podle mě opravdu stojí za to. Závěrem si myslím, že tahle série je skutečně velmi povedená. Ačkoliv je Vražedná léčba poslední díl trilogie, James Dashner se rozhodl napsat i několik dalších knih ze stejného světa v podobě prequelů (= "co se dělo před tím"), s názvem Rozkaz zabít a Kód horečky.

Pokud se vám tahle série líbila, můžete si taky přečíst:
Divergence, The Hunger Games, Legenda, Metro 2033, Pátá vlna, Enderova hra, Delirium, Univerzita výjimečných, Dárce

Žádné komentáře:

Okomentovat