Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

24. 12. 2015

Dárky na míru, aneb moje DIY

Zítra. Už zítra jsou Vánoce a to znamená, že kdo ještě nemá dárky, dneska je jediná a poslední možnost to napravit. Tedy alespoň pro rodinu, že? S kamarádi se asi uvidíte nebo jste se už viděli jindy, takže dárky pro ně na zítřek tolik řešit nemusíte. I tak je ale dnešek taková ta poslední záchrana. No jo, ale co když do kapsy je hluboko a vy vlastně ani nevíte, co dotyčnému dát? Já to vyřešila takhle!!

Ano, přesně tak - díváte se na moje DIY dárky na míru! A možná by někdo z vás řekl, že to není nic moc nebo dokonce, že vůbec nic, prkotina, ale věřte, že fakt není! Pár věcí potřebujete:
Nápad
Talent
a Zapálení! 
Teda když nepočítám i peněžní prostředky. No a protože jsem fakt neměla náladu vybírat dárky za tisíce, ale zároveň jsem chtěla něco osobnějšího, rozhodla jsem se tenhle rok udělat víc "homemade" než jiný roky! :D A tak jsem udělala několik hrnečků, misku a taky obrázky ve VECTOR artu.

Tyhle obrázky jsou pro mojí mamku. Jednou jsem hledala něco, čím překvapit mého přítele, který má vcelku nový byt, ale nemá tam ještě žádné obrázky a tak je to takové .. málo útulné. No narazila jsem na vector art, který používám někdy i při penpal zdobení obálek, na co už mám teď i WASHI pásky, a viděla to i moje drahá matička - hlavně tedy se jí zalíbily vector obrázky slavných osobností, tak jsem jí řekla, že jí klidně nakreslím někoho, koho si řekne - řekla si tyhle tři legendy, které určitě všichni znáte. :)
Další dárek jsem vymýšlela pro mého taťku. Ten už je, stejně jako mamka, znovu ženatý a protože pro něj není snadné vymyslet dárek, nechala jsem se inspirovat internetem. Jelikož jsem ale potřebovala dárek i pro jeho novou drahou polovičku, hledala jsem nejlépe dárek, co potěší oba, hlavně kvůli financím, kterých je pomálu. No a pinterest mě dovedl až k nápadu udělat jim společně pár hrnečků, které se neobejdou jeden bez druhého. Datum je samozřejmě den, kdy si řekli své "ANO". :)

Pro rodiče, a hlavně pro taťku, to nebylo snadné, kdežto pro mojí super kámošku to bylo naprosto jednoznačné. Dvěmi slovy, STAR. WARS. Ano, je do toho blázen, je blázen do něčeho, k čemu jsem se ještě nedokopala si pustit a tak jsem dá se říct ÚPLNĚ MIMO. Každopádně stejně jako pro ni, jsem chtěla i dárek pro mého dlouholetého kamaráda, se kterým sem je dala dohromady - NENÍ ZAČ, děcka. Jestli toho lituju? Těžko říct. :D Každopádně i pro ně jsem si připravila párový hrnečky, jen tentokrát bez dat a zbytečných srdíček, jen čistě s tématikou Star Wars, které oba hrozně milují. Tohle mi přišlo jako nejlepší nápad, ačkoliv R2D2 s C3PO byly taky lákavá možnost, jen s jednou drobnou vadou - neměla sem barevný fixy na porcelán. :D
Já vlastně neměla ani tu černou, abych pravdu řekla. :D Tenhle trn z paty mi nejdříve vytrhla zlatá Eliška a dneska i moje beruška DeDe. :) A protože jsem se chtěla nějak Elišce odvděčit i za krásnou ručně kreslenou záložku, tak jsem jí udělala taky něco home made, co vím, že jí udělá radost, protože má ráda Hunger Games. Myslím, že se mi to docela povedlo. Na bocích je pak napsáno "May the odds be ever in your favour" a "Fire is catching". :)
Co bylo ale horší bylo, že jsem se dozvěděla, že to s těma fixama nějak nezvládám. :D Ze začátku to šlo, ale pak přišel moment, kdy jsem zjistila, že vlastně nevím, jestli to něco vydrží! A to je u hrnečku docela průse-švih! No ne? co když se to při mytí nějak zničí, ne-li celé smyje!? No tak jsem poslechla Dede a zapekla jsem to, ale nějak se s tím stejně něco stalo. :D 
A tak jsem se rozhodla, že k těmhle hrnečkům udělám ještě takový "Dopísek" kde bude jakoby popis jak to vůbec používat. :D No a prostě tam napíšu, že se bojím, že to nevydrží mytí, tak ať na to dávají pozor nebo ať si to jen vystaví na památku. :) Jooo, já vím, není to úplně nejúžasnější dárek, když ho teda pak nemůžete ani použít, ale kdo ví třeba to udělá radost i tak.. :)

Jak se vám článek a výtvory líbí? Máte pro mě do budoucna s těma fixkama nějaký tip? :D Napište komentář! :)

5 komentářů:

  1. Je to hrozně super nápad :3 tak příští rok :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. Přeju hodně štěstí a nervů - a nezapomeň nejdřív pořádně vyčistit od mastnosty abys nedopadla jako já! :D

      Vymazat
  2. Přesně tento dárek jsem dostala od přítele a jsem za to moc ráda! :)

    sayesss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přítel šikovnej :) a jaký motiv jsi na něm měla? :)

      Vymazat