Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

3. 3. 2019

Přečteno! Jmenuji se Martina


Tohle by se asi mělo spíš jmenovat Poslechnuto!, protože jsem si *fanfáry* poslechla svou oficiálně první audioknihu! A o to víc mě těší, že je se mnou spojena hned třemi způsoby! Jakými a jak se mi knížka líbila si můžete přečíst, když budete číst dál!

Martina je, jak už z obálky můžeme vyčíst, bulimička. Léčí se v psychiatrické léčebně, kde si v rámci terapie píše deník a krom toho také vypráví o zážitcích ze samotného prostředí léčebny.

Ono.. Co vám budu povídat, dějově vám toho moc nepovím už z principu toho, že vám přeci nemůžu vyzradit celý děj. Co vám ale říct můžu je to, že je to skvělý. Myslím si, že Ivona Březinová skutečně ví, co dělá. Je to pro mě paní autorka. Prostředí, myšlení i dialogy knížky Jmenuji se Martina, jsou naprosto uvěřitelné a reálné, moc jsem si užívala její poslech. Všímáte si - poslech? Je to totiž moje první CELÁ audiokniha, kterou jsem kdy přečetla! A musím říct, že jsem si vybrala skvěle. Četla ji má dobrá kamarádka Klárka, kterou můžete znát z Instagramu nebo YouTube jako Klářiny knihy. Klárka do čtení téhle knížky dala všechno - duši, procítěnost i tón občas nevychovaného spratka nebo psychicky labilní matky. Byla to nádhera poslouchat, ačkoliv je děj hodně surový.

Přála bych si, aby byla knížka přeci jen o něco delší. Já tuhle tématiku docela vyhledávám a tak o ní chci číst co nejvíc to jde!

Určitě doporučuji především slečnám už od základní školy, ale i starším a dokonce i maminkám nebo budoucím maminkám. Může to sloužit jako výborný výchovný prostředek. Navíc v audiopodobě to třeba bude i víc bavit!

Ale kluky to asi úplně neohromí, takže ty si na blogu snad najdou něco jiného.

Já jsem moc spokojená, vážně se mi to líbilo a něco to ve mně rozhodně zanechalo. 10/10 za děj i přednes audioknihy, tohle vážně chcete a potřebujete! Za audioknihu k recenzi děkuji Albatros media

Žádné komentáře:

Okomentovat