Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

23. 10. 2018

Přečteno! Tisíc kousků tebe

Už jste někdy přemýšleli nad tím, jak vaše rozhodnutí mění vaši budoucnost a co by se stalo, kdyby bylo tenkrát všechno jinak a vy jste se rozhodli jinak? O tom, jak fungují dimenze a o důvěře je kniha Tisíc kousků tebe. Jaká byla? Čtěte dál!
Marguerite právě zemřel otec a podle všeho je za to zodpovědný jeden z lidí, které považovala za své nejbližší. A kde vlastně Paul je? Utekl do jiné dimenze pomocí zařízení, které vynalezl právě její otec společně s její matkou. Co teď? Jak pomstít otcovu smrt? Jedině spravedlností. Což samozřejmě znamená vydat se za ním, ať už je kdekoliv a kdykoliv.. Společně s Theem se vydají vstříc všem dimenzím, které bude třeba překonat, aby našli vraha a dočkali se zúčtování za všechno, co smrt Henryho Caina přinesla. Jak se ale Marguerita vypořádá se světy, ve kterých nezná ani samu sebe?

Dlouho jsem nečetla knížku o cestování časem nebo v dimenzích, která by dávala takový smysl. Tisíc kousků tebe od Claudie Gray má ale hlavu a patu a ještě něco navíc v podobě Ohniváka - přívěsku/zařízení, které umožňuje lidem cestovat v dimenzích. Co mě nejvíc bavilo, byl samotný způsob, jakým cestování probíhá - člověk se totiž "vtělí" do tamější verze sebe samotného! V podstatě jen potlačí jeho vědomí a do těla "nahraje" to své. Příběh mě moc bavil, hodně jsem si užívala všechny dimenze, které nám v první části trilogie autorka odkryla a stejně jako většina z těch, kteří tuhle knížku, jsem si moc užila především Ruskou dimenzi, ve které se odehrává největší část děje. 

Ne, že bych byla výslovně proti, protože se to dalo tak trochu očekávat - už název a cílová skupina napovídají, že se to bez romantiky úplně neobejde - ale i tak jsem doufala, že se knížka vyhne romantickému trojúhelníku, což se bohužel nestalo.. 

Pokud máte rádi cestování časem či dimenzemi, tohle by vás určitě mohlo bavit - především proto, že samotná otázka cestování je velmi dobře vymyšlená a vysvětlená.

Jestli ale máte radši romantiku, kde nemusíte řešit žádnou matiku a fyziku, zkuste se na blogu podívat po nějaké další knize.

Prvnímu dílu dávám 8/10, především díky tomu trojúhelníku a to s vírou, že druhý díl nás nerozhodnosti hlavní hrdinky ušetří! Jinak autorku jsem měla možnost poznat díky Humbooku, na kterém jste mohli Claudii vidět a slyšet i vy. Co vás na ní zaujalo nejvíce mi můžete dát vědět do komentáře!

Žádné komentáře:

Okomentovat