Vybraný příspěvek

HUMBOOK FEST 2019!

30. 4. 2019

Třetina roku s Dream boardem


V lednu jsem přidala článek, který se týkal mých cílů na rok 2019. Už s ním "žiju" čtvrt roku a tak mi přišlo, že by mohlo být zajímavé se za posledními třemi měsíci ohlédnout a zhodnotit, jak mi to plnění svých letošních snů jde. Takže jestli vás to zajímá, čtěte dál!

Začnu jógou. Na začátku roku jsem se do ní s láskou a chutí vrhla.. Ale relativně brzo jsem přestala. Výjimečně ale ne proto, že by mě přestala bavit - naopak jsem si to i přes moje neustálé žbrblání docela užívala. Problém ale začala být naše podlaha, která je tak tvrdá, že se na ní nedá cvičit. Řekla jsem si, že si co nejdřív koupím karimatku.. Ale zatím se tak nestalo - tak snad v dalším čtvrtletí!

S tím je spojené i jídlo, kde zatím nenastala žádná větší změna. Snažím se o to, mamka začala jíst podle Břicháče Toma a tak jsem s ní některá jídla začala jíst taky, ale pořád nejsem zvyklá jíst pravidelně a vynechat všechny mé oblíbené sladkosti a slanosti. Takže i s tím se snad v dalších měsících pohne trochu víc.

Na druhou stranu ale mnohem víc čtu, přesně jak jsem chtěla! Není to sice každý den, ale za poslední 3 měsíce jsem přečetla 20 knih, což jsem jindy nebyla schopna přečíst ani za rok. S tím jsem hodně spokojená, především proto, že tím dobře plním spolupráce, které mám, takže doufám, že mi to půjde dobře i dál.

Čtení je ale v tenhle moment vedlejší především díky škole. V tomhle čtvrtletí se mi povedlo dopsat a obecně dokončit bakalářku! Takže jsem zase o krůček blíž dokončení vysoké. S tím jsou spojeny taky dokončené zkoušky a podání přihlášky na magisterské studium. Sice neplánuju už aktivně studovat, ale ráda bych si ještě nějakou chvíli užila výhody studenta.

Co dál.. Vrátila jsem se na Youtube! Sice to (alespoň zatím) není PotterTube, ale po státnicích se rozhodně objeví nějaká videa okolo Harryho, takže na to se těším. Vrátit bych se ale nemohla bez foťáku, který mi koupil Mike ♥. Už se těším, až se do toho budu moct pustit a natočit spoustu videí, která mám v plánu - některá jsou i se Zuzkou!

To má taky souvislost s tím, že jsem se i letos stala ambasadorkou Humbooku! Právě pro ten totiž se Zuz plánujeme nějaká hodně kreativní a snad i zábavná videa! Je to velká radost, mít tu možnost dělat ambasadorku i letos, protože loni jsem si to fakt užila a letos se sešla skvělá parta holek, takže si myslím, že to bude ještě lepší než loni! A s tím je spojený i můj letošní kostým, na který už jsem si pořídila většinu věcí, takže pomalu ale jistě dávám vše dohromady a už se těším, až to vše bude dávat smysl a co na to budou ostatní říkat.

Taky se mi pěkně rozjely náramky, mezi mými zákazníky už nejsou jen kamarádky, ale taky spousta lidí, které osobně neznám, ale moje práce se jim líbí a to je totální pecka! O to víc mě baví je tvořit a vymýšlet a že těch nápadů mám fakt hodně!

No.. a jinak to je asi celkem bez nějakých výrazných změn - zpívat jsem pořád nezačala, šetření se taky nekoná, na koně se snad dostanu tohle léto, alespoň v to doufám.. Deprese od loňského roku hodně ustoupily, hodně za to vděčím právě už několikrát zmíněné Zuzce. A ke 3000 na Instagramu se pomalu ale jistě blížíme, tak snad to do konce roku klapne! Kamarády vídám jak to jde, léto to zase trochu zlepší a snad se povede i ten roadtrip, na ten se hodně těším. Co se týče malování a mluvení anglicky tak tam je to beze změny, zatím na to není moc času.

Ne všechno je ale pozitivní a tak se musím smířit s tím, že letos se nejspíš do Londýna nepodívám. Mrzí mě to, ale zároveň vím, že když si ještě chvíli počkám, užiju si to pořád skvěle a tak se snažím z toho nevěšet hlavu.


Je to totiž spojené se šetřením, které se letos - minimálně do října - taky nekoná. Musím platit školu a zároveň bych tohle léto už měla taky trochu sociální život a to bohužel taky něco stojí. Neříkám, že je mi líto, že se tohle nesplní, jelikož teď stejně nemám žádný pravidelný příjem, ale myslím si, že s tímhle bodem začnu znova až příští rok.

Stejně tak se letos nepodívám na Arianu, jak jsem původně chtěla. Těch peněz k utrácení není tolik, abych si tenhle koncert mohla dovolit a jsem daleko spokojenější s tím, že mám stoprocentně jistého Eda Sheerana, protože jeho hudbu poslouchám a miluju už děsně dlouho, takže si dovolím Arianu oželet.

Co se týče věcí, které se na dream board nevešly, ale ráda bych si je splnila, tak se k tetování, nové knihovně, monitoru, Pridu a sebelásce přidala koupě Potter boxu (zatím ale ještě nevím jakého) a snaha naučit se méně prokrastinovat a udělat si nějaký denní plán, abych toho zvládla udělat během dne co nejvíc. Chci si taky udělat radost a zase začít sem tam hrát nějaké PC hry, protože u toho jsem se vždycky skvěle bavila a odreagovala a dost mi to chybí. Další, co se splnilo, ale na dream boardu to nenajdete, je fakt, že mám už teď domluvenou práci, do které nastoupím v září a s tím je taky spojené nejen šetření, ale taky nějaké moje radosti z první výplaty. Taky se mi splnilo to, že letos budu opět mluvit na Humbook stage na Světě knihy, což jsem ani nevěděla, že by se mohlo zase povést!

No a co vy? Zapojili jste se do vytvoření dream boardu? Jak se vám zatím plní? A nechcete to ještě zkusit a udělat si ho před tím, než začne léto? Nikdy není pozdě! 

2 komentáře:

  1. To s těma knížkama je super :) Řekla bych, že 20 knížek je hodně slušný číslo. Na druhou stranu moc nechápu to šetření, vždyť šetřit jde i po troškách. Tam jednou nepůjdu na kafe, ale raději na procházku atd.. Taky se mi teď poslední měsíce moc šetřit nedaří, ale aspoň něco málo se vždy snažím nějakým způsobem odložit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš určitě pravdu, nicméně mě čeká léto po státnicích, které nechci strávit jen doma a tak vím, že mě nějaké výdaje čekají + každý měsíc platím školu a věci jako jsou léky atd., takže není to o tom, že bych šla každý měsíc až na nulu, protože mám pořád pud sebezáchovy, ale spíš, že se nekoná šetření na ten Londýn a tak, protože to jednoduše počká, až budu vydělávat :)

      Vymazat